Annandags rean

Jag var nere på stan i dag och kollade upp vad som var på rea. Jag var på H&M
och köpte ett bälte och Mascara, Gina Tricot där jag köpte en ring och ifrån Monki gick jag ut
med en kofta och ett bälte. Men jag kommer nog att drömma mardrömmar om Monki inatt,
shit därinne var var köerna otroligt långa både till provrummet och kassan. Jag fick nog stå i kö
i över en halvtimme. Jag är alltid lite tanklös då jag köper kläder för det var först då jag kom hem från min shoopingtur som jag kom på att en tjej på min skola har samma kofta som den jag köpte, men jag får använda den på fridtiden kanske. Nu ska jag gå och göra burritos. Jag finner alltid att
 dom äter burritos i amerikanska tv serier så ska se whats all the fuss is about.



Det jag hadde på mig idag.



Det jag kom hem med ídag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0