Corona + Helvetes vandringen och Lilla julafron

I går vid 10 tiden ringde Judith mig och undrade om jag skulle hänga på till Corona, visst tänkte jag och jag gjorde mig i ordning och gick ut till bussen som aldrig kom(fett kallt och drygt var det att stå där och vänta).
Då ringde jag till min kompis Sandra och bad om skjuts. För 50 spänn så fick jag det. I bilen sa  jag även någonting elakt om Disco turkar med en kille från mellanöstern brevid mig. Ajabaja kom jag på lite för sent.
Jag kom till Corona vid halv tolv, hittade mina kompisar och hängde där till 2 tiden. Jag hade ganska kul trots min förkylning och min brist på penningar. Självklart missade vi bussen då vi skulle ta oss hem och då var det bara att börja vandra i snöovädret. Vi gick in på statoil på Öbacka för att värma oss. Judith köpte två korvar som vi delade på och jag införskaffade även en burk av livets dryck cola. Sen tog vi en taxi hem till Judith, och jag kan säga att jag är glad jag har kredit kort för det va lite panik då jag skulle betala eftersom jag visste att det var tomt. Vi somnade ganska omgående.

Idag steg vi upp vid 12 tiden, jag stannade kvar hos Judith tills 4 typ, vi såg på film, käkade och kollade  på mina största cruches på facebook. Jag kan säga att jag är glad att man inte kan se sina besökare på facebook för då hade jag sett ut som en stalker.Jag for hem till Mamma, hon var lite groggy och disoriented utav sömnmedel. 
Jag  packade ihop mina prylar inför att åka till Pappa.Väl hos pappa var det dags för lilla julafton, drygt kasst år med klappar ifrån pappas sida alltså, årets sämsta klappar ifrån han var: Han betalar igen min skuld på 800 kr till syrran, Verktygslåda (ehh nej tack jag har redan en hammare, kniv och ett flertal skruvmejslar. Bra saker i från pappa var : Strage text by the man himself Fredrik Strage, 200 spänn - dolla dolla bill y'all, Ett par tight från Indiska, En Merchtröja med Näääk ifrån Drella. Ehhh jag orkar inte tänka på det där mer, jag önskar bara att jag fått en trummaskin, preferbly the kind Pete Rock has. Okey det var liksom inte bara skit men alla bra presenter utom pengarna visste jag redan om att jag skulle få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0