Fimpat

Det har nu gått snart 48 timmar sedan jag rökte en cigarett och det börjar klia i fingrarna av abstinens.
Jag är förkyld och tänkte först att jag bara skulle skita i att röka under förkylningen för att tillfriskna snabbare, men det har förändrats och jag är peppad på att sluta röka. Men jag är orolig för en sak om jag skulle lyckas sluta.

Att jag kommer att gå upp i vikt.

Jag har ätit mycket nu i jul men jag vill dra ner så fort som möjligt, men jag vet inte hur det kommer att gå nu.
Jag ska nog börja träna när jag kommer tillbacka till skolan. Börja tugga en massa tuggummi vore också bra.
Att ersätta ciggen med snus kan man ju göra, men om jag sen skulle vilja sluta snusa kommer det förmodligen att vara tio gånger värre än att sluta röka. Jag får se hur det går helt enkelt.

Jag ska på Myrorna och ner på stan idag har jag tänkt, jag älskar mellandags rean hoppas jag kan hitta mig någonting som är eller ser 80 - tal eller 90 - tals aktigt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0