Hejdå Sebbe

I dag vid tretiden, var sista gången jag fick se min bror. Pappa, jag och Rebecca åkte till kapellet vid sandbacka kyrkogården och sa adjö till Sebastian. Min älskade storebror dog den 10 december, och jag har haft svårt att förstå att det har hänt sedan dess. Jag och han hade ganska mycket gemensamt när det kom till musik och populärkultur. Han tipsade mig på väldigt mycket bra hip hop och filmer osv .
 
I Kapellet fick jag lite panik för att se honom, när jag fick se honom, slog det hårt mot mig eftersom han såg tom ut, det fanns inget liv kvar i honom. Jag sjöng I´ll be missing you refrängen i kapellet och pappa sjöng så går en dag. Jag är glad att jag följde med för att se honom, men jag hoppas att jag kommer att minnas honom levande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0