Julafton var tung

Jag hadde en massa tankar i skallen igår aka Julafton, men den största var, brorsan kommer aldrig någonsin att fira jul igen. Jag är ganska glad att det fanns så mycket folk omkring mig så jag inte hann tänka allt för mycket på det hela. Dessutom blev julafton jobbig på ett helt annat sett eftersom jag blev förkyld, såsom dom flesta utav alla andra av mina släktingar under 20 år. Jag kan inte klaga på tomten, han va schysst i år jag fick: 1000 spänn, en hoplouie tavla(fråga mig inte var jag har fått den ifrån), dusch grejer och krämer from varios brands, biokort på 200 spänn, smycken, en kapsyl öppnare, koppar och lite andra saker. Och det är bara dom grejjer jag fått från min mammas del av familjen. Annars hade jag nog min värsta biltur ever i går. Jag, mamma, Eivor och Ulla satt i baksätet och jag som inte ville krossa Ulla cancerpatienten satt med ena skinkan i luften, shit vad ont detta gjorde, jag blev avdomnad efter ett tag, och det var fruktansvärt. Usch kan vara den värsta julen någonsin eller så.  Somnade typ vid 00.

Denna dag var behagligare eftersom jag satt på bussen stora delar av dagen, jag satt och kollade på The Wire och en fett snygg kille några säten framför mig. Jag vet hans namn men ska ej ge ut det utifall att.jag lämnar dagen med min besatthet av denne man.
Jag gillar inte julen så mycket så det får bli Prince och hans bästa skiva som avslutar denna dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0