Stolthet

Vi åt inte Asian style, utan det blev buffe på Ronyas vid vasaplan i stället, det var riktigt gott faktiskt.
Då vi ätit kände jag att Gina Tricot och H&M inte kändes så lockande med min ekonomi
så jag tog en sväng in på Burmans musik och snackade en stund med Anton istället för att följa med Linn och Sandra på stan. Jag berättade vad som hade hänt och jag hjälpte till med kunderna en del också.

Jag fick ett presentkort på Bokia utav Maud i julklapp, det var trevligt att kunna köpa en bok som jag verkligen ville ha. Det blev en bok utav Jim Butcher. Jag har tidigare lyssnat på några ljudböcker på engelska ur hans bokserie Dresden files, men den sjätte finns inte på webben så jag var glad att den fanns på bokaffären. 

Jag var i panik då jag kom ut från Bokia eftersom jag var så kissnödig, jag var tvungen att gå på Åhlens betal toaletter eftersom jag kände att nöden var så nära. Jag är glad jag är förkyld för med fullt luktsinne hadde jag nog fått rejäla kvälvningar. Efter det tog ag 8: an till Myrorna där jag strosade runt i hopp om att hitta dom perfekta 90-tals kläderna. Jag hittade inte mycket men jag gick därifrån med en rut-aktig tröja ifrån 90-talet yaaay.

Men nu till stoltheten, jag och Syrran har ränsat mitt rum på kläder och onödiga prylar, jag fick bort en hel del grejjor, känns riktigt bra och nu är jag slutkörd av städningen och kommer nog sova riktigt gott inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0