Fredag och Lördag

Fredag
Jag tycker att fredagens fest var en av de bästa hemmafesterna jag varit på någonsin. Det var dessutom hemma hos mig också, vilket gjorde mig mig nervös och hyper i början av kvällen. Då jag lungnade ner mig så blev det fantastiskt. Alla andra hade det också super roligt. The turn out var över förväntan, och alla jag känner att jag tycker bäst om att umgås med var där.  Jag hade visserligen mens och fruktansvärt ont tidigare under dagen men smärtan förvann under kvällen och jag glömde nästan bort det. Jag, Judith, Naya och några till gjorde i ordning inför kvällen genom att städa, skotta snö, ta fram utemöblerna och plocka i ordning diverse småsaker.

Lördag
Jag vaknade upp vid tiotiden och började plocka i ordning tillsammans med dom som blev kvar under natten.
Vi hade en solig förmiddag där vi pratade om kvällen. Vissa var fortfarande fulla medans andra verkligen kände av bakfyllan. De som blev kvar under natten åkte vid ett-tiden och pappa kom hem till ett okey städat hus. Därefter blev jag stjutsad av pappa till stan där jag jag köpte en klänning i storlek Small för första gången någonsin. Jag åkte hem åt middag och därefter låg jag i sängen och åt junk tills jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0