Fyndat

Jag kan säga att jag har fyndat like a motherfucker i helgen. Två baggy mormors byxor på myrorna, och killen bakom kassan tog midre betalt än vad han skulle ha gjort, vilket glädde min plånbok en hel del. 
Jag hittade en klänning på Monki som kostade 100 kr. Jag upptäckte att jag tyckte att Medium var för stor så jag köpte Small, fast jag upptäckte hemma att jag tog X- Small så jag ska fara och byta imorgon. I söndags var jag och syrran på skivmässan och Loppis på ögonblicks teatern och där fyndade jag rejält för 120 spänn. På skivmässan köpte jag : Dr Dre - Chronic 2001, The big lebowski soundtrack, Bob Marley - Survival,
Ice Cube - kill at will. På loppisen köpte jag ett par örhängen, två armband, en bikini topp, en singel ed timbutu och en cd med Eye´n eye, en adidas rygga, en kofta, ett par benvämare och ett linne. Jag fick även hem en beställning med tre Spike Lee filmer och två cd skivor.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0