Hatar mig själv

Okey så ikväll funderar jag på att festa, men jag vet inte. Jag känner att det kommer gå onödiga pengar och efter att ha kollat mitt saldo bör jag undvika sådant. Fuck varför kan jag inte spendera pengar som normala människor. Åhh gud vad sur jag känner mig. Det gick typ 1000 spänn förra fredagen, och sju hundra på söndagen. Jag får försöka tänka på att söndagens pengar gick till Mat och cigaretter mest. Jag har 400 kr kvar på kontot och det är tre veckor kvar tills vi får pengar igen. Jag känner ångest och ilska för att jag har så dålig koll. remsan på mitt kort har pajat så jag kan skylla lite på det också men jag har verkligen ett problem att ta tag i. Jag ska jobba litegrann i helgen förhoppningsvis, kanske jag kan jobba ihop 500 eller nåt sånt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0