En seg Lördag

Jag har tagit det ganska lungt denna lördag. Jag sitter i soffan och sorterar tvätt samtidigt som jag gluttar på en av raden av favoritfilmer. Do the right thing, regisserad av Spike Lee. Jag har varit på Myrorna med Judith men ingen av oss köpte något. Vi tog en varmkorv på obs innan jag for hem. Jag ska nog gå och lägga mig relativt tidigt ikväll jag känner mig ganska trött och jag ska försöka hinna en hel del saker imorgon innan jag åker ut till Strömbäck imorgon eftermiddag. Jag beställde just tre skivor och tre filmer för 330 kr. Gladast är jag för Dángelo  skivorna. Jag älskar den mannen, för han är en fantastisk musiker och en av dom vackraste männen som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0