Back in business

Nu kan jag äntligen komma igång med musik. Jag har nu en dator som är utrustad med alla program jag kan behöva för att göra musik. Jag hoppas bara inte jag kommer vara lat och skita i att göra musik. Jag vill verkligen göra någonting vettigt med min tid. Datorn kommer förmodligen att fraktas till Strömbäck inom en snar framtid. Jag skulle kunna ta med mig den imorgon men jag vet inte hur mycket jag kommer hinna med dom närmaste veckorna. Jag tror jag börjar då min körskole teori är över. Jag har ett naturkunska att prov till veckan dessutom och det känns som om skolan får gå först. Jag har fått en extern hårdisk idag nu, 300 GB är inte dåligt, då behöver jag inte slänga allt hela tiden heller, jag har så mycket filmer som jag inte vill slänga och så mycket musik som jag nödvändigtvis inte vill lyssna på men som ändå känns jobbiga att behöva slänga. Det är en liten blå sak, och jag har ingen som helt förstålse att den rymmas så mycket som den gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0