D - day.

Det tredje på pulverdieten ska vara värst iaf om man får tro vad andra säger. Jag kan nog säga att jag håller med. Jag var på stan idag och gick då förbi Max och det var så nära att jag gick in och köpte en burgare men tack och lov lät jag bli. Man ska hålla sig upptagen och tankarna på annat håll, det går inte att göra någonting annat. Jag har städat ur min mammas och min egen garderob, jag känner mig ganska duktig. Mamma har ganska många fula plagg i garderoben. Men jag ska inte säga så mycket, för hon tycker precis detsamma om mina kläder. Kläderna som jag har i garderoben hos mamma och även hos pappa är vad jag skulle säga "dom duger" . Kläder jag sällan använder men som duger då jag går och handlar eller någonting dylikt, men inte precis om jag ska gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0