Hunger

Jag har inte ens kört en dag utan mat och jag känner mig redan förstörd. I somras köpte jag ett paket naturdiet med päronsmak, jag drack ett par klunkar och så spydde jag, sen sket jag i att fullfölja dieten. Det är dom jag dricker nu. När jag drack den första shaken imorse så fick jag kvälvningar, fyfan vad äckligt det var. Men nu har jag iaf en shaker som man ska ha. Jag ska köpa shakes med chokladsmak och ananas för att få variation och tillräckligt många för att fullfölja den här dieten. Jag har bestämt mig för att minst köra 18 dagar. Jag fyller år den andra mars och jag vill kunna äta gott på min födelsedag. Det som kommer att rädda mig från att inte ge upp är att man får dricka Cola light. Jag har ju redan innan det här bytt ut vanlig cola mot light. Ikväll ska nog bara sitta och pyssla lyssna på Vampire diaries och försöka undvika tankarna på mat.  Plugga lite naturkunskap och psykologi ska jag nog också försöka hinna med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0