It´s all good baby baby

För att citera Biggie: It´s all good baby baby. Jag har haft en produktiv dag idag. Dagen började med en långpromenad med Iris (hunden). Sen laddade jag min ipod för att få lite musik till arbetet. Jag tjänar 100 spänn på att hämta ved här hemma nån gång i månaden under vinter/höst halvåret. För ett arbete som tar 30 minuter får jag alltså 100 spänn, not to bad huh. Mitt soundtrack var the Knife och Johnny Cash. Jag blev väldigt svettig och skitig av att ta in veden så jag dushade och passade på att raka benen för jag har inte gjort det sen 2009. Jag har även hunnit med att sy upp och lagat mina jeans. När pappa kom hem från jobbet var han en liten bitch och klagade på att min syster och jag aldrig hjälpte till här hemma. När han har migrän får man verkligen akta sig för att göra honom irriterad. Migrän har ett antal medlemmar i familjen Hellsten. Pappa, Rebecca, Faster Elisabeth och ett antal andra släktingar lider av detta minst en gång i månaden. Jag har haft tur och slipper det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0