Måndag

Jag kan inte säga annat än att måndag har glidit förbi like a eaze in the breeze. Jag fuskade dock vid lunchtid. Jag åt lunch, vilket inte ens lönade sig eftersom det inte ens var gott, Ångest just nu, men jag håller mig till pulver ikväll iaf. Imorgon there´s a different story, jag ska försöka att hålla mig till pulver men eftersom vi ska ha frilufsdag på paradisbadet så känns det väldigt lockande att köpa en hamburgare där. Jag hoppas inte mina pengar räcker för då kommer jag käka det. Aja jag ska försöka att låta bli. Jag har en stark huvudvärk just nu och det beror nog på att jag håller på att hoppa av och på dieten hela tiden. Klarar jag av morgondagen kommer jag nog kunna hålla mig fram till min födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0