Mer och mer

Jag klarar inte av allt skolarbete just nu känns det som. Förra veckan fick jag veta att det är prov på naturkunskapen vecka 8. Sen satt jag och skrev en stor uppgift i engelskan i går kväll och den här veckan ska jag se en film och typ svara på tusen frågor i samma ämne. Jag och Judith ska skriva om Katolismen vilket kanske inte är det bästa eftersom vi båda är så bekväma med varandra att vi inte känner någon press på att prestera. Det arbetet ska vara klart v. 9 . Dessutom så ska jag läsa två kapitel i körskoleboken tills torsdag eftersom jag har teori då. Jag har ångest över alltihop men jag orkar typ ändå inte ta tag i det. Amanda ta dig i kragen, det är din utbildning det gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0