Stolthet slår lathet

Jag är världens fyndare känns det som iaf just nu. Jag köpte dessa snyggingare för en tjuga för en vecka sen ungefär. Jag glömde dom hos mamma så jag hade ingen bild av dem då, men jag tog med mig dom därifrån igår.




Jag tog mig till gymmet utan att behöva göra en skiva. Jag kunde ha gått och bett Naya eller Patrick om en kanske, men Stolthet slår lathet. När jag kom tillbacka efter en timme i gymmet städade jag upp i svinstian (alltså mitt rum) . Jag har sorterat alla mina papper i olika mappar och gjort Naturkunskapsläxan. Jag känner mig så duktig. Jag kom just ut ur duschen, ska torka håret ta en cigg och sätta mig och rita litegrann till Vampire diaries (alltså ljudboken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0