Tisdag

Jag är totalt slutkörd just nu. Jag har varit i stan två gånger idag. Vid kvart i åtta i morse åkte jag tillsammans med dom andra boende på strömbäck ur min historia klass till Universitetsbiblioteket för att ha vår historie lektion där. Vi skulle kolla på mikrofilmer från olika årtionden. Jag, Julia, Emma och Simon valde 1944. Det var väldigt intressant att kolla på vad som hände då. Hur annorlunda saker och ting var då. Sen for jag till skolan hämtade min ipod, satt på arbetstugan och snackade med Naya samtidigt som jag gjorde ett restprov i naturkunskap. Jag gjorde inte klart det. Men jag fick låna Nayas mvg prov att plugga på hemma(Tack). Sen for jag in till stan igen med 12 bussen. Jag satt med Malin och vi pratade om tunga saker och ting. Jag tog ultrabussen till Mariehem köpte mat, gick hem till mamma en stund innan jag for till sjukhuset för att ta bort sista stygnen. Jag for ner till stan köpte Marlborou och Cola light innan jag tog bussen tillbacka till strömbäck. Jag tog en kort promenad och gick sen och solade innan jag gick tillbacka för att göra mat. Jag älskar att sola solarium inte bara för att man blir så snygg och fräch utan även för att man får tid för sig själv, lyssna på musik och sjunga med så högt man vill. Till middag gjorde jag iordning en god sallad och pepparstek. Det smakade himmelskt. Jag var nog egentligen för trött för att göra iordning något specciellt, men min oro för att köttet skulle bli dåligt var större än min trötthet så det blev det. Jag ska precis sätta mig och plugga lite psykologi, eftersom vi har se prov imorgon. Sen blir det nog ett par avsnitt av Big love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0