Onsdag morgon

Jag vaknade upp för 40 minuter sedan. Jag är glad det blev så tidigt jag kom upp eftersom jag gick och la mig redan vid sju tiden i går kväll. Jag hade inte sovit natten till igår så det var kanske inte så konstigt att det blev så heller. Igår var jag och ett antal utav mina klasskamrater på Paradisbadet och hade fet- skoj. Det blev förstås inte lika roligt som man tror det ska bli, eftersom jag i nuläget är vuxen och kanske inte blir road utav samma saker längre. Det är hemskt tråkigt att det har blivit så, men åh andra sidan finns det saker som jag uppskattar att göra idag som jag inte gjorde då, så det jämnar nog ut sig i längden i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0