Robyn



Robyn blev årtiondets bäst klädda och jag kan inte låta bli att hålla med. Hon har verkligen en personlig stil. 
Hon är ghetto, punk och klassisk på en och samma gång. Helt fantastisk stil på den tjejen. Jag bör kanske påpeka att jag älskar hennes musik också. Då jag gick i ettan lyssnade jag på You've Got That Something som var den första skiva jag köpte för mina egna pengar. Då hade jag även den korta frisyr hon hade( och alla andra också).
Jag gick i sexårs då, men åren gick och visst tyckte jag om hennes låtar som kom men det var först då den självbetitlade skivan kom 2005 som jag verkligen respekterade hennes talang som sångerska och låtskrivare.  Den plattan ser jag som en av de bästa som någonsin gjort i Sverige. Snart släppt en ny och jag väntar med spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0