12 hours too go !

Det är nu 12 timmar kvar tills jag ska operera mig. Jag är inte nervös än så länge men det kanske kommer imorgon bitti. Jag ska dusha, packa en liten väska och sen är det väl inte så mycket mer med det. Jag är inte rädd för operationen, jag är rädd för smärtan som kommer efteråt. Jag har nog sett lite för många avsnitt av Extreme makeover. Man får alltid höra hur ont dom har och det skrämmer en aning. But God willing it´ll be just fine I´am sure.

Jag har just pratat med min brors mamma Ingela. Det är konstigt att man kan prata med vissa människor och känna som om man kännt dom i evigheter trots att man knappt pratat förut. På det sättet känns det att prata med Ingela. Vi pratade om allt möjligt, både om Sebbe, min operation och saker och ting vi har tänkt på. Jag kommer att fotsätta att prata med henne för det känns så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0