19 / 1 ca 8.00

Det känns som om jag har varit här i evigheter. Klockan är 8 på morgonen och jag har varit vaken sen kvart i sex.  Jag har just ätit frukost och jag sitter och väntar på att ronden ska komma förbi, lite coolt, fast jag tror inte att det blir lika roligt som i Scrubs. Då jag åt frukost satt två män vid bordet brevid mig. De hadde bandage runt huvudet. Jag har sett en hel del med samma bandage, undrar om man vågar fråga en sköterska vad det är som har hänt med dem.

Jag ser ut som ett monster just nu, och detta ska jag också visa.  Men det lilla jag kan se utav operations resultatet så ser det ut att ha gott bra iaf. Jag hoppas att näsan stannar kvar en bit upp och att den inte faller ner där det var förut. Men det kommer att bli betydligt bättre även om den hamnar en bit ner. Hoppas jag får åka hem efter lunch någon gång för det här är så fett tråkigt. Det enda som är roligt är att hålla in den röda knappen så att sköterskorna kommer, men, that gets old fast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0