Nosejob next

Om en vecka kommer jag att ha opererat mig. Jag kommer att få ett helt annorlunda utseende helt enkelt.
Jag har velat göra en operation i flera år, men kollade upp hur det skulle gå först i höstas. Jag trodde det skulle ske senare i vår kanske i mars, april men att det sker så här tidigt på året är bara bra. Jag satte upp mig på en lista som är till för dom som kan gå med på att göra sin operation om någon ställer in, ibland bara en dag efter att man fått veta att man ska opereras. Jag fick iaf veta 4 dagar innan så jag kan förbereda mig  mentalt litegrann iaf. Nu ska jag ringa upp me mums och berätta lite mer för henne om hur operationen går till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0