Aj

Just nu gör det ondare i läppen än  vad det gjorde igår. Kanske är det ett tecken på att läppen håller på att läka ihop. Jag har knappt haft någon smärta alls i näsan utan bara i läppen. Jag tror ärligt talat att jag kommer att bli assnygg då jag har läkt färdigt, fast det kommer ta en månad innan man kan se hur resultatet kommer bli ungefär. Pappa har varit ganska snäll och inhandlat det jag bad honom om förutom att han köpte en liten cola light då jag ville ha en stor vanlig, undrar om jag kan få syrran att köpa en åt mig. hmmmm. Hoppas att min största crush ever (en som inte är känd)är singel och tycker jag är assnygg då jag läkt klart. No names mentioned.
Att jag ska hålla mig till mjuk mat är assbra för i soppor och så är ju inte specciellt feta. Då jag kommer tillbacka till Strömbäck är det minst lika bra för det är värsta superdieten att bo där ute utan affärer för då man måste verkligen planera allt man köper. Oj shit jag märkte inte hur hungrig jag blev av att prata om mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0