Dagens köp

Jag har shoopat en hel del idag. Jag köpte ett orange läppstift, och det känns skönt att ha gud vad jag har gått och längtat alla dessa dagar. Jag köpte även ett linne och en t-shirt ifrån Gina tricot. Två paket bomulls rondeller (Åhlens), två örhängen och hårklämmor ifrån ur och penna och en paprika ifrån konsum aka Coop nära.



Damn thats a sexy bitch.
Jag har dessutom på mig min nya tröja ifrån myrorna. Det har blivit en stor favorit såsom min nya kofta ifrån monki. Jag har hittat min stil, I 90 - tal och sent 80 - tal. Jag fick flera uppmuntrande kommentarer om min klädstil igår ifrån mina kusiner efter begravningen. Jag ska att pyssla lite ikväll med smyckes tillverkning och kanske sy litegrann ikväll. Imorgon ska jag hålla på med skolarbete eftersom jag blev kommendant Pappa far. Jag är glad han är gjorde det för jag har en hel del restuppgifter kvar att göra klart innan jag börjar skolan igen. Som tur är har jag redan de flesta utav dom halvgjorda så det blir inte allt för mycket iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0