Iam officially it !

Jag är glad att pappa kunde hämta mig på skolan idag. Jag tycker inte om att missa lektioner, för i och med operationen har redan missat så mycket skola den här terminen. Min närvaro i vissa ämnen var inte den bästa förra terminen och ju mer jag missar desto sämre synns det i mina papper. Jag hade fått en tid att ta bort mina stygn på läppen kl 12.15 och pappa och jag var där tio över. Vi fick vänta 10 minuter, vilket i mina ögon är ganska lite då jag alltid tyckt jag har fått vänta en halvtimme varje gång. Att ta bort stygnen var lite obekvämt men inte så farligt som jag trott. Jag är sjukt nöjd med resultatet, jag är sjukt snygg. Nästa vecka tar hon bort stygnen på näsan och sen är det bara att vänta två veckor för att se det ultimata slutresultatet.
Pappa var som vanligt lite dryg och lite för talför, först med en läkarstuderande i hissen och sedan med kirurgen.
Men jag ska inte klaga, han kompenserade detta med att bjuda mig på kina mat på resturang Shanghai. Jag fick skjuts ner på stan där jag gick in på Burmans musik och hängde med pojkarna en stund. Jag hittade en underbar raritet. En Lcd Soundsystem 12" som var limiterad till 150 exemplar. Jag köpte även en New Order och Lloyd Cole and the commotions lp. Därefter gick jag 130 kronor fattigare till Kupan och hittade ett par blå Doc martins, visserligen lågskor men jag har redan ett par orginal så dessa blev en underbar tillökning till min samling.
Jag gick och köpte lite mat också. Jag känner mig stolt att jag inte köpte en massa godsaker.
Jag ska flasha skorna och lite annat jag köpte igår lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0