Jag älskar Rihanna

Jag såg just på Skavlan där Rihanna var med. Hon pratar så gullig med sin brytning. Hon blev ju förstås utfrågad om misshandeln, främst ur ett känsle och medie perspektiv. Skavlan frågade som tur var inget om Chris Brown, hade han gjort det hade det varit akward. Jag tycker hon hanterade intervjun väldigt bra. Man förstår verkligen vilken fantastisk person hon är. Och hon var även väldigt snyggt klädd under intervjun.  Moore is moore för det var verkligen en blåsa och inte något vardagligt. Lite Björk över det hela, väldigt snyggt. Jag älskar hennes hår just nu också. Det har specciellt en väldigt snygg färg just nu, men om jag skulle välja den själv skulle det förmodligen se väldigt gult ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0