Jag vill röka en cigarett

Jag är så sjukt jävla sugen på att röka en cigarett, men jag är samtidigt sjukt rädd för vad som kan hända om jag röker. Det är meningen att jag ska hålla mig i två veckor, och det har gått 32 timmar sen operationen. Jag ska försöka hålla mig så länge som möjligt men jag vet inte hur länge jag kan lyckas. Inbillar jag mig att en cigarett inte kan vara så farlig så lär jag röka mer än en. Men om jag skulle testa att röka en så kanske det inte skulle vara så himla farligt. Att röka en mitt på dagen lär vara bättre än att göra det senare på kvällen. Jag kan inte tänka på någonting annat än en cigarett, vilket är sjukt jobbigt. Det enda som jag hört om att börja röka efter operationen är att läkningen går betydligt saktare och att risken för komplikationer kan öka, men det är förmodligen om man röker mycket. Jag tänkte ta och testa en cigarett idag och försöka hålla mig till det och inget mer. Eller vågar jag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0