My Cat = The Killer Måndag18/1 ca 17.00

Jag var skitnervös igår kväll då jag började inse vad det var jag skulle göra. Så jag utnyttjade sjukhusets förmaningar om att man fick dricka och röka fram till 00. 00 så långt det gick. Jag tog min sista cigg vid 23 tiden igår kväll men det skulle jag nog inte ha gjort för då jag öppnade dörren så sprang katten in med någonting i munnen. Jag antog att det kunde vara en av två saker, en mus eller en fågel. Jag såg svansen och fick l panik. Jag skrek och skrek och skrämde pappa som blev lite arg på mig.  Som om det inte var nog så tog katten in musen i mitt rum. Pappa var den enda som vågade gå och stänga dörren till mitt rum.  Nu fick jag ta och sova i det kombinerade bibliotek/sy och gästrum och ligga och höra hur katten försökte döda den stackars musen. Jag var dock mer orolig för att katten skulle lämna delar av musen i min säng eller väska.  I morse väcktes jag halv sex utav väckarklockan jag ställt på mitt rum innan jag stängt in katten där tillsammans med råttan. Jag satte på mig ett par stövlar för säkerhetsskull och smög in för att stänga av väckarklockan och passa på att hämta min dator och min handväska.  Min otroliga rått och mus skräck is Notorious, jag skriker och springer då jag ser en.  Det är en hoppa upp på en stol slå med en sop type of scared som jag har då det gäller gnagare. Det är faktiskt lite underligt eftersom jag har haft en råtta som husdjur.  En takråtta men ändå. Jag vet bara att de gånger jag rör mig kvällstid i Stockholm är jag fett rädd. Anna och ett flertal andra hade det väldigt roligt då jag fick panik utanför Debaser , då någon sa att Slussen var det ställe i Sthlm med mest råttor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0