Onsdag

Onsdag, dagen har varit blandad. Det är ingen nyhet att jag försover mig mycket, men sällan så mycket som jag gjorde idag. Klockan var kvart över tolv då jag klev ut ur sängen. Missade min psykologi lektion vilket känns så himla typiskt då jag gjort den uppgift som skulle vara inne.

Skapande lektionen var dramatisk då Frida cuttade sig rejält i fingret. Det sprutade bara blod. Vi skulle göra tryck och dom flesta utav oss satt och skar i oh papper då det bara hände. Hon fick hjälp utav lärarna med ett första hjälpen kit. Jag ska göra ett snyggt afrikanskt mönster och trycka på något tyg. Vad jag ska göra utav det sen vet jag inte.
 
Sen for vi och handlade jag, Judith, Naya,Malin,Patrick och Molander. Bakdörren till bussen hade frusit igen så vi fick klättra över säterna. Jag lyckades sparka Judith i huvudet med mina nya sneakers, inget jag är stolt över iaf. Nu har jag panik att hon ska somna och inte vakna upp imorgon, såsom jag såg att en karaktär i ett Veronica mars avsnitt gjorde. Då vi kört en bit på vägen upptäckte jag att jag glömt mobilen. Jag visste att den låg på parkeringen eftersom jag haft den i fickan då jag gått ditt. Jag visste också att jag lutat mig framåt för att plocka upp en penna ur väskan, förmodligen var det då jag tappat ut den. Note to self: handla aldrig med Naya då han ska storhandla för det tog fett lång tid. Kanske pga av att han inte skrivit någon lista och gick över alla hyllor. Jag köpte indigrienser till Burritos och lite annat smått och gått. Men speciellt Orios för det har jag velat smaka hur länge som helst. Mmm det var fett gott så nu kan jag checka den av listan på amerikanska godsaker jag vill smaka.

Nu har jag ätit burritos och känner mig riktigt mätt. Jag ska städa lite, byta sängkläder och duscha . Men inte före jag rökt en cigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0