Söndag

Det har visserligen hunnit bli måndag nu men jag har varit så produktiv i dag alltså trots att jag varit så sjukt jävla trött hela dagen. Då jag vaknade idag var jag död. Halv två hadde klockan hunnit bli. Jag satt på vardagsrums golvet och försökte processera en vettig tanke. Jag kom till slut igång litegrann och började städa som besatt tillsammans med mamma. Hon och jag är hamstrare. Vi har så svårt att slänga saker, både på grund utav lathet (soprummet ligger för far away) och pga vårt systematiska sparande av allt och inget. Det blir lättare att stoppa en tom förpackning på en hylla än att slänga den. Idag fick vi nog och vi började slänga. Sen dammsög och dammtorkade jag hela lägenheten. Sen åt vi nåt indiskt som min syster tillagat från en förpackning. Fett gott iaf.
Sen såg jag och mamma på ett intressant matlagnings program. Kocken är besatt av överdåniga ting och just i det här avsnittet så tillagade han en måltid a´la romersk style. Han kokade en gris i ett hottub, han friterade kohjärna, gjorde en sås av fisk, gjorde så det kom bubblor från en kaka, sjukt nog verkade allt vara ganska gott iaf. Sen blev jag utstirrad då jag gick på ica för att köpa lite mat och snask. Nu sitter jag vid mitt skrivbord i Strömbäck och kollar på Andra avenyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0