Sunny Day pr 2

Hittade en tröja på H&M och en kjol på Monki. tillsammans gick dom för 110 spänn. Jag har så lite kläder att ha på mig ner till så jag är specciellt glad för den snygga kjolen: Ya´ll know i´ll be sporting it  aight. Båda är grå och tröjan är lite genomskinlig. Jag köpte även ett par skivor från Burmans musik. En med Sade, Paul Simon, Ray Charles och något underligt från ryssland eller nåt, migh be sampleble. Jag stog och snackade ett bra tag på Burmans. Varefter jag stressade mig att handla mat på Hemköp för att slippa vänta en timme på nästa buss. Jag sprang nästan för att hinna med bussen hem.


Jag köpte en sallad. Assdyrt jag vet, men jag pallade inte att laga mat
så det fick bli det i alla fall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0