Idag är det Amandas födelsedag

Imorse vaknade jag av att pappa kom in i mitt rum. Jag hade inte låst min dörr och jag hade sovit i pyjamas som tur var. Jag var ganska disorienterad och chockad först, och började gråta då jag såg att han tagit med sig tårta. Jag har påbörjat pulver dieten igen och att inte kunna ta en bit kändes jätte jobbigt. Men jag åt rosen i alla fall, Pappa tog en rejäl bit eftersom han knappt ätit någon frukost. Jag blev genast lite gladare att han kommit och grattat mig då han berättade att han ändå skulle vara på kurs här på Strömbäck hela dagen, om han inte kommit hela vägen hit ut bara för min skull uppskattatar jag mycket. Tror att det har någonting att göra med att jag specifict bad om att han inte skulle göra det. Vi åt ialla fall lite tårta sen kom presenterna. Jag fick 1000 kr, en bok och förra veckan fick jag en bärbar hårdisk. Pappa gick efter det och jag gjorde mig i ordning. Jag kom sent till historia fast jag missade inte så mycket iaf. Sen hade jag matte vilket inte var så kul idag eftersom jag inte förstog någonting. Jag har varit på stan med syrran och morsan nu på eftermiddagen och även hunnit städa mitt rum. Mamma gav mig ett par skitsnygga skor, som dessutom var sjukt dyra, men det var ju min födelsedags present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0