Veckan som gått

Jag har verkligen latat mig från bloggandet det här lovet. Jag har haft så mycket hela tiden att när jag haft tid över så har jag inte orkat göra annat än titta på tv, läst och lyssnat på ljudböcker. Jag har inte haft mycket av lov iaf. Jag har kört mycket bil, både med min far och med min körskolärare Stefan. Det vore en otrolig lättnad att få det klart till sommaren och jag känner mig ganska positiv till att jag kommer få det. Jag har annars jobbat två dagar den här veckan, pengar som är ett positivt tillskott till min annars så tunna kassa. Jag har jobbat tillsammans med Malin, och det har varit väldigt trevligt. Annars har jag kört dieten till och från den här veckan. Jag tror att jag ska äta lunch den här veckan och köra dieten till frukost och lunch. Annars har jag gått en hel del i veckan, vilket är den enda form av motion jag verkligen upskattar. Jag ska försöka fortsätta med det den här veckan så kommer. Men promenad möjligheterna här i strömbäck är ganska limiterade så vi ser hur det går.

Annars har det varit en del downsides med veckan som gått Nr: 1 mina La Gear skor var lite  min syster för små för mig så dom fick min syster. Jag blev sjukt besviken att dom satt så tight, men kul att någon fick glädje av dom iaf, hoppas hon kan ta bra hand om dom. Nr: 2 Patrick har flyttat ifrån Strömbäck till stan, han var en av de få personerna i mitt hus som jag verkligen upsakttar så det känns botten. Nr: 3 Jag och Malin skulle ha gått ut i går men Scharinska såg sjukt tomt ut då vi gick förbi så då sket vi i det, och visserligen så har vi tjänat in pengar på att inte gå ut men i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0