Torsdag

Det är andra dagen tillbacka i umeå efter mitt lilla misshapp i Sthlm. Jag fick lite mer tid att hänga med Anna i fruängen, och jag fick vara med mamma på hotell mitt i stan, där vi även åt ur minibaren. Det har jag alrig fått göra med pappa, han är mycket snålare. Jag vet däremot att jag älskar Sthlm. Det är min stad nr:1 att bo i.
Gårdagen var riktigt bra. Jag, Malin och Judith satt i bibblan och bytte kläder med varandra. Jag och Malin bytte jättemycket med varandra. Jag har en massa nya snygga plagg, jag behöver inte köpa så mycket nytt nu känns det som. Men å andra sidan har studiebidraget kommit alldelés precis. Whoooa. Men det bästa hade varit om det hade kommit då jag var i stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0