Lördag

Så gårdagens beslut om att lämna kvar datorn i Stömbäck, var kanske inte det smartaste jag gjort. Men jag står fast vid det beslutet ialla fall. Utan datorn kommer jag inte bli så distraherade från saker som är viktigare.
Jag har en läxa i engelska som ska vara inne första lektionen efter lovet + att jag ska valt ut en bok till samma lektion. Egentligen borde jag även tagit med mig psykologiboken hit men jag fick priorotera eftersom det skulle bli så tungt att bära alla skolböcker annars. Jag har ett project den här veckan för övrigt. Jag ska försöka göra en del smycken, som jag ska försöka sälja till Schmäck kompaniet eller Kii. Jag ska gå till myrorna idag och köpa gardin hållare eller dylikt för att kunna göra lite coola smycken. Sen ska jag köpa en ansikskräm på apoteket för min hud är så torr. Det ser ut som om jag har sår på vissa ställen i ansiktet.

Jag fick två födelsedagspresenter igår en sjal och 700 kr av faster Elisabeth och en skrin och 200 kr av Maud. Jag ska få tag i min kusin Erik och se om han har faster Elisabeths Bagdad nummer, för pappa hade det inte och att få tag i farbror Per är oftast ett projekt om man gör det under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0