Lördag

Idag har vädret varit fantastiskt. Jag och mamma åkte ner på stan för att se på folk, köpa strumbyxor och käka lunch. Mamma var inte där specciellt länge. Jag var kvar en stund handlade på systemet och väntade på pappa för att övningsköra lite med honom. Vi körde lite på Haga där jag speciellt fick öva lite backning. Pappa och jag tog en sväng förbi kyrkogården där vi kollade in familje graven. Min bror ska få ligga där tillsammans med farmors föräldrar och hennes farmor. Vi pratade om gravstenen som snart hundra år gammal där vi ska ingravera hans namn under vår farmors farmor.  Jag tror jag ska sjunga en låt på brorsans gravsättning. Eller jag tror inte, jag ska sjunga en låt. Den jag funderar på att sjunga är Aretha Franklins - Angel men jag kanske kommer på något annat. Nu är jag hemma och kollar lite på Christian och Oliver. Men jag ska snart börja göra iordning mig för att gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0